E-mail adres instellen Mail iOS 13 (iPhone/iPad)

E-mail adres instellen Mail iOS 13 (iPhone/iPad)

Stap 1

Ga naar Instellingen en kies Wachtwoorden en accounts uit de lijst.

Stap 2

Er verschijnt een overzicht met alle ingestelde e-mail accounts. Kies het e-mail account dat u wilt wijzigen. Kies de optie Nieuwe account.

Stap 3

Selecteer Andere.

Stap 4

Selecteer de optie Voeg e-mailaccount toe.

Stap 5

Vul de account gegevens in die u heeft ontvangen.

Naam
De naam die u als afzender wilt gebruiken, bijvoorbeeld uw eigen naam of naam van uw onderneming.

E-mailadres
Naam van het e-mail adres dat u wilt instellen.

Wachtwoord
Het wachtwoord dat bij het email adres hoort.

Beschrijving
Een omschrijving van het e-mail account, bijvoorbeeld Werk of Prive mail.

Klik vervolgens op de knop Log in.

Stap 6

Zorg er voor dat het tabblad IMAP geselecteerd is.

Naam
De naam wat u wilt gebruiken als afzender, bijvoorbeeld uw eigen naam of naam van uw onderneming.

E-mailadres
Naam van het e-mail adres dat u wilt instellen. Deze is als het goed is al ingevuld.

Beschrijving
Een omschrijving van het e-mail account, bijvoorbeeld Werk of Prive mail.

Server inkomende post

Hostnaam
Geef hier de naam op van de inkomende mailserver. Deze kunt u vinden bij de accountgegevens die u van ons heeft ontvangen.

Gebruikersnaam
Vul hier het email adres in. De gebruikersnaam is namelijk gelijk aan het email adres.

Wachtwoord
Het wachtwoord dat bij het email adres hoort. Deze is als het goed is al ingevuld.

Server uitgaande post

Hostnaam
Geef hier de naam op van de uitgaande mailserver. Deze kunt u vinden bij de accountgegevens die u van ons heeft ontvangen.

Gebruikersnaam
Vul hier het email adres in. De gebruikersnaam is namelijk gelijk aan het email adres.

Wachtwoord
Het wachtwoord dat bij het email adres hoort. Deze is als het goed is al ingevuld.

Klik vervolgens op de optie Volgende bovenin.

Stap 7

Uw account instellingen worden gecontroleerd. Als alles goed is gegaan krijgt u het onderstaand scherm te zien. Klik op bewaar.

Klaar!

Als alles goed is gegaan dient het account nu ingesteld te zijn en kunt u aan de slag.

Mocht het toch niet gelukt zijn, neem dan contact met ons op . Wij helpen u graag verder.